AMEX_logo
American Express Membership Rewards -ohjelman jäsenet voivat tukea lapsia lahjoittamalla pisteitään Pelastakaa Lasten toimintaan.
Lue lisää Membership Rewards -ohjelmasta.

Alekstra vector logo.w165
Tuemme Pelastakaa Lapset ry:tä toteuttamalla puhe- ja tietoliikenneviestintäratkaisuiden kaupallisteknisen rakentamisen ja ylläpidon. Haluamme omalta osaltamme toteuttaa yhteiskuntavastuuta parantamalla lasten elinoloja ja edistämällä lasten oikeuksia. Lue lisää.

corporate_spirit_rgb_small
Corporate Spirit tukee Pelastakaa Lapset ry:n työtä lahjoittamalla uusien tutkimussopimusten arvosta yhden prosentin asiakkaiden valinnan mukaan Pelastakaa Lapset ry:lle tai muille tahoille.

Fiskars

Fiskars. Yli 365 vuoden pituinen historia on osoitus sitoutumisestamme laatuun. Fiskarsin tuotteet ovatnerokkaan toimivia, ainutlaatuisen helppokäyttöisiä, hämmästyttävän pitkäikäisiä ja klassisen kauniita.

ikea_logo_142x50
IKEA on tehnyt yhteistyötä Pelastakaa Lasten kanssa kansainvälisellä ja kansallisella tasolla vuodesta 1994. Yhteiset tavoitteemme ovat lapsityövoiman poistaminen sekä lasten turvallisuutta, terveyttä ja koulutusta edistävät asiat.
Suomessa tärkein projektimme on vuosittainen Pehmolelu-kampanja, jonka tuloksilla tuetaan kansainvälisen Pelastakaa Lasten työtä. Vuoden 2013 Pehmolelu-kampanjan tuotoilla tuettiin kansainvälisen Pelastakaa Lasten ohjelmia Bangladeshissa, Burma/Myanmarissa, Kambodžassa, Kiinassa, Indonesiassa, Liettuassa, Filippiineillä ja Romaniassa.

kalevalakoru_logo_80x80
Kalevala Koru tukee Pelastakaa Lapset ry:n toimintaa lahjoittamalla järjestölle osan Lapsi-korun myyntituotosta. Lue lisää.

microsoft_logo_141x36
Microsoft tarjoaa tuotteitaan ja palvelujaan Pelastakaa Lapset ry:lle pro bono -yhteistyönä.

nixu_logo_jpg
Nixu Oy tarkastaa Pelastakaa Lapset ry:n verkkosivustojen tietoturvallisuuden pro bono-yhteistyönä ja on näin mukana varmistamassa hyväntekeväisyystyön jatkuvuutta sekä verkkosivustojen käytön turvallisuutta.

paletti_logo_140x70
Paletti Oy tukee Pelastakaa Lapset ry:n toimintaa valmistamalla ja myymällä Pelastakaa Lapset –tunnuksella varustettuja kortteja ja adresseja Suomessa. Paletti vastaa tuotteiden suunnittelusta ja valmistuksesta sekä markkinoinnista vähittäiskauppaan. Perinteiset Pelastakaa Lasten joulukortit ovat myös Paletin valmistamia. Pelastakaa Lapset ja Paletti ovat tehneet yhteistyötä jo vuodesta 2004 alkaen.


Pelastakaa Lasten työtä tukevat Panttiarpajaiset ovat hyvän tahdon arpajaiset, johon voi osallistua tyhjien pullojen tai tölkkien panteilla pullonpalautusautomaateilla. Voittoina on 2, 5 ja 50 euron arvoisia Lidlin ja K-ryhmän lahjakortteja, jotka lunastetaan ostoksia vastaan suoraan myymälästä. Panttiarpajaisten uutena päävoittona on 10 000 euron arvoinen lahjakortti. Panttiarpajaisista kertyvillä tuotoilla on jo vuoden 2015 lopusta alkaen autettu Suomessa asuvia syrjäytymisvaarassa olevia lapsia ja nuoria. Panttiarpajaisten tuottoja ohjataan Pelastakaa Lasten Eväitä Elämälle -ohjelmaan, jolla tuetaan vähävaraisissa perheissä elävien lasten ja nuorten hyvinvointia oppimateriaali-, harrastus-, ja mentorointituen sekä lomakotitoiminnan kautta.


Edistämme lapsen oikeuksia erityisesti suojelemalla lasten turvallisuutta verkossa niin kansainvälisesti kuin kotimaassa. Telia tukee sekä rahallisesti että muilla resursseilla Lapset ja digitaalinen media -yksikön työtä eri hankkeissa.

Unilever_small
Unilever on parantanut 2 miljoonan lapsen ja heidän äitiensä elinoloja vuoteen 2016 mennessä yhteistyössä kansainvälisen Pelastakaa Lapset -järjestön kanssa edistämällä terveydenhoidon, perusravitsemuksen sekä elintärkeiden hoitotoimien saatavuutta.

Suomessa Unilever auttaa lapsia kampanjoilla ja tempauksilla. Kesällä 2016 Unilever lahjoittaa jokaisesta Ingman 1L Vanilja -kampanjapakkauksen arvosta 3 senttiä  Pelastakaa Lasten tukiperhetoimintaan. Kampanjalla mahdollistetaan yli 1160 tukiperhepäivää lapsille.